torsdag 16 december 2010

101216


Hej bloggen! Vet att det var sjukt länge sen jag skrev, jag sa att jag skulle skriva när jag kom hem från kreta men började skolan direkt och har haft fullt upp sen dess:D Har haft underbara månader med mkt skratt och många roliga dagar!:)Hade det fantastiskt skönt på kreta:D Vill dit igen!:) NU helst!! Idag hade jag mitt sista prov ladies and gentlemen... sjukt skönt är det att man slutar på onsdag:) Nästa fredag är det julafton och då ska man vara hos moster malin i nybro... brukar alltid vara hos mormor och morfar men de har tyvärr flyttat ifrån varandra och ska skiljas:(
Nu måste jag städa mitt rum för att min farbror , hans fru, deras 3 barn och farmor&farfar kommer på middag idag för min underbara pappa fyllde år förra veckan men de kunde inte komma då för jag hade feber och typ ngt med halsen..

Ha en fantastisk torsdag! :)

Dagens låt: All I need is you - Idol casting:D
ps.en gullig bild på bästavän får ni med;)

Puss Matilda.

Inga kommentarer: