onsdag 29 december 2010

Dag 1 - presentera mig själv.

Jag heter Matilda Tobring. Jag bor tillsammans med min mamma Linda, min pappa Nicklas och min 2åriga lillasyster Signe i ett nyrenoverat hus i Vassmolösa. Jag är 15 år, fyller år den 16 mars. Jag älskar min familj och mina vänner väldigt mkt. Mina bästa vänner heter Ebba & Amanda:) Jag har varit i 3 länder, Danmark (tusen ggr), Bratislava(körresa) och Kreta(i år). Jag älskar att shoppa,vara med kompisar och kolla på tv. Mina favoritfilmer är just nu Eclipse & Narnia 3. Mina favoritartister är Måns Zelmerlöw & E.M.D. Min favoritskådespelare är Channing Tatum(step up) och min favoritskådespelerska är Bethany Joy Galeotti(one tree hill). Jag sjunger solo på kulturskolan i kalmar en gång i veckan:) Jag har en underbar klass! 9d<3 Det var nog allt!:D PUSS Matilda

Inga kommentarer: