tisdag 28 december 2010

101228

Hej bloggen! Idag har jag varit i stan och fyndat lite... En rea-tröja på gina och en tröja på h&m som var ordinarie pris men det spelar ingen roll för den var så snygg! Hittade en svart skjorta som var supersnygg men den var lite, en gnutta för liten så kanske jag kan köpa den när jag har gått ner några kilo. Det var julafton i fredags och den spenderades med mamma,pappa,signe,malin,magnus,teodor,wilmer och mormor, supermys! Jag fick konsertbiljett till E.M.D och deras nya skiva,chansen att spela in 3 låtar i studio,dear john,minnahs skiva,nyckelring och presentkort på Itunes. Dagen efter blev det fika hos pappas mormor&morfar tillsammans med farbror Daniel,Michaela,Felicia,Linnea,Alexander,Lisa(pappas moster)och hennes två barn, Christian och Andreas. Sen när vi varit där kom morfar och moster Karolin hem till oss och fikade först och sen åt vi kokta kotletter med sås och potatis, MUMS! Sen öppnade vi julklapparna,fick Jays skiva, presentkort på gina och öronhängen :) Sen annandag jul firades hos farmor&farfar. Vi åt jättegod julmat och öppnade julklappar. Fick 2 böcker och ett bokmärke,2 presentkort på H&M,1 presentkort på the body shop och ett presentkort på MQ. Hade en underbar julhelg med familjen. På fredag är det Nyårsafton och den spenderas med Ebba,Amanda&Lina:) Nu ska jag titta klart på mina favoritavsnitt på one tree hill och sen läsa lite tror jag! Puss på er och ha en underbar tisdagkväll!

Dagens låt: I wouldn´t change a thing - Demi Lovato&Joe Jonas

Inga kommentarer: