tisdag 25 oktober 2011

Höstlov snart!

Hej bloggen! Dålig uppdatering igen men jag har mina anledning I promise! I helgen har jag i alla fall pluggat en massor så är klar med allt som skulle vara klart denna veckan till utveckligssamtalen på måndag v.45 :) Nästa vecka är det höstlov och jag trodde att jag inte hade så mycket planerat men det har jag tydligen.. Någon dag ska jag bowla med ebba och martin, någon dag ska jag shoppa nya kläder med mamma (speciellt ett par svarta byxor för mina favoriter sprack igår..) och sen en dag ska lisa och heidi i min klass komma hem till mig så ska vi ha disneymarathon, bara kolla på massa klassiker från disney -pixar! ;) Nu ska jag ner och göra klart engelskan tills imon sen ska jag nanna kudden! Sovmorgon imon tills 7,00, stolt tjej! PUSS Matilda! Juste, ska fixa det där med ny blogg någon gång nu på höstlovet, min underbara bästavän har lovat att hjälpa mig! I´ll keep you posted once again ;)

Inga kommentarer: