tisdag 18 oktober 2011

DÅLIG UPPDATERING!!

Hej bloggen! Sorry för världens SÄMSTA uppdatering men till mitt försvar har jag haft hur mycket som helst att göra de senaste veckorna. Har bland annat haft cabare´t och det var så att jag fick hoppa in i den andra gruppen oxå så jag var med både den 7-8 oktober och den 14-15 oktober men det har bara varit superkul!! De kommande datumen som jag oxå har en massa med skolan är 27 oktober, 12 november, 18 november, 28 november, 7 december, 8 december, 12 december och 19 december + att jag tror att vi ska sätta upp en egen konsert oxå så det är sjukt mycket just nu + en massa stora inlämningsuppgifter i den " vanliga " skolan.. Idag har vi haft vanliga lektioner i skolan och sen när jag kom hem somnade jag i soffan och när jag vaknade så gick jag och duschade, åt och sen gick jag till ebba och martin och hade det mysigt med dom :D Någan annan dag denna veckan blir det väl att förhoppningsvis träffa Amanda oxå. I helgen blir det plugg, plugg och återigen plugg och sen på söndag ska jag belöna mig själv med att åka till nybro och kolla lite hockey. Har tyvärr inte blivit att jag har kunnat gå på så mycket hockey den här säsongen men det hoppas vi att det ska bli ändring på. Ska bland annat åka till växjö och kolla Växjö - Luleå på torsdag :D Nu ska jag packa min väska tills imon och sen sova.. Är så himla trött nu för tiden ;)Har funderat på att göra en ny blogg som ska handla om mitt "nya" liv på stage :) Får se om det blir så, I´ll keep you posted. God natt och så skriver jag så fort jag har tid och ork! Love ya!PUSS Matilda

Inga kommentarer: