söndag 7 augusti 2011

Bio med brudarna!

Tjena bloggen! Igår när grabbarna kom åt vi lite mackor och sen driveade vi ner till vita sand och badade i typ 2,5 h och det var helt underbart skönt i vattnet! Jag är så förvånad och stolt över mig själv! Jag har badat i havet nu 3 dagar i sträck och jag hatar att bada i havet så jag är lite stolt :) när vi kom hem från vitan käkade vi lite spagetti och köttfärssås vilket var mkt mums, sen spelade vi Wii och då kom Ebba oxå så då snackade jag med henne. Sen bestämde vi oss för att ta moppen till stinsen och köpa lite gott så när vi kom hem käkade vi chips&dipp och kollade på love and other drugs :) när hon åkte hem la jag mig i min soffa och kollade på tre systrar och en mamma;) vaknade i dag av att jag blev döv på höger öra för att Signe kom in och skrek vid mitt öra: VAKNA!!!! Nu sitter jag och kollar på när Teodor&Wilmer spelar Wii, jag ska alldeles strax gå och göra mig iordning för jag ska på bio med brudarna idag, vi ska se kronjuvelerna, tyvärr men men;) ha en underbar dag! PUSS Matilda

Inga kommentarer: