måndag 8 augusti 2011

Bio med brudarna del 2 ;)

Hej bloggen! Bion igår var helt okej faktiskt, lite konstig på vissa ställen men hyfsat bra ändå :) Hände dock lite andra grejer och jag måste bara säga att det var det barnsligaste beteende jag har varit med om, sånt jävla fjortisbeteende så det är inte sant!!!! Jag blir så jävla irriterad bara jag pratar om det! Ååååååååhhh!!!!! När jag kom hem efter bion så kollade mamma och jag på Gilmore Girls (vad annars?) och sen när mamma skulle gå och lägga sig fick jag värsta impuls iden att jag skulle hänga med till mammas jobb och jobba med henne så mamma väckte mig vid tjugo i åtta och så fixade jag mig och sen åkte vi in till hennes jobb med bussen och har varit här sen dess :) hon slutar om ca en halvtimme och då kommer pappa och Signe och hämtar oss:D ikväll kommer Malin och då ska vi gå på bio med henne! Den nya med jake gyllenhaal;) ha det bra idag! PUSS Matilda

Inga kommentarer: