torsdag 16 juni 2011

Näst sista dagen..

Hej bloggen! Idag var det först på morgonen körövning, gick bra, var lite hes men annars gick det bra efter det blev det lärarna mot 9:orna i fotboll och "vi" vann med 7-5! Jag tror David gjorde två mål och melker gjorde två mål och angelica gjorde 2 mål men jag kan inte komma ihåg vem som gjorde det sjunde målet, i alla fall, efter fotbollen åt vi lite mat sen kom ebba och hämtade mig med moppen och så körde vi till andreas! Vi klädde vagnen alla i klassen utom lina och den blev riktigt bra! :) Ikväll blir det att fixa en massa tills imon!<3 Går ut nian imon, det är helt sinnessjukt! Vill inte, eller jo det vill jag fast ne.. Hihi många tankar som går genom mitt huvud just nu.. Jag brände mig på ryggen idag med btw, så jvl klantig! Får se om jag skriver ngt imon, kanske inte hinner, först skolavslutning sen middag här med alla gäster och sen fest med alla niorna, känner ni ruset? DET BLIR FEST I HELA HUSET!<3 PUSS Matilda

PS. Grattis Ebba till moppekortet!<3 Nu får du köra mig överallt ;)
Dagens låt: Fest i hela huset - Big Brother

Inga kommentarer: