måndag 6 juni 2011

6 juni 2011

Hej bloggen! I`m back! Har haft det ganska tufft psykiskt på sista tiden så det är därför jag inte har orkat blogga.. Om en kvart börjar MTV MOVIE AWARDS som jag har längtat efter hur länge som helst! Imon är vi lediga pga att det är sveriges nationaldag i dag, så skolan börjar inte förens på tisdag vilket är super gött! Imon blir det nog sola lite och på eftermiddagen kommer farmor och farfar hit och fikar lite + att mormor ska komma hit med så att hon kan visa mig hur man gör med stickningen! I fredags hade jag en sjukt rolig dag med Lina, Marcus och Svalis på kolboda med sol & bad btw! PUSS Matilda

PS: Simon Danielsson vann Big Brother 2011, själv tyckte jag att Peter Orrmyhr skulle vunnit för han har varit sig själv genom hela alltet.. Blir så trött när Simon säger att Peter är falsk när det är han själv som är!

Dagens låt: Fest i hela huset - Big Brother feat. Basshunter

BTW glömde säga att nu är allt till skolavslutnings outfiten klart, jag köpte skor igår, klänningen, koftan, tightsen hänger i garderoben, har till och med kommit på hur jag ska ha håret! PUSS

Inga kommentarer: