fredag 27 maj 2011

27 maj 2011

Tjosan bloggen! Idag har det varit en helvetesdag i skolan! På morgonen hade vi fysik men då gjorde jag den sista mattedelen i nationella som jag missat + ett läxföhör om planeter. Efter den lektionen hade vi Geografi och då hade vi ett repetitions prov, sen hade vi religion prov och sen muntlig redovisning på historian men alla hann inte redovisa och jag var en av dom så jag ska redovisa på måndag! Efter lunch hade vi tema och idag på temat var det evolutionspromenad.. slutade 30 minuter tidigare så det var väl positivt;) När jag kom hem började jag planera min middag som jag ska bjuda mina underbara vänner på imon! Är klar nu btw och imon blir det stan på morgonen för att köpa lite grejer till den! Lägger upp bilder på söndag:) Berättar vem som vinner vår version av Halv åtta hos mig när allt är klart, jag är först ut! Nu ska jag dra ner i källaren och tvätta lite sen städa mitt rum lite kvickt för att sen kolla film och käka godis:) PUSS Matilda

Dagens låt: Lipstick - Irland (ESC 2011)

Inga kommentarer: