onsdag 25 maj 2011

25 maj 2011

Hej bloggen! Igår morse när jag vaknade var jag supertrött och mådde jätteilla.. Åkte med Ebbas kusin till skolan och sen gick jag till tandläkaren, lagade min tand och sen satte jag mig busshållplatsen och väntade på en buss som kunde ta mig hem.. mådde verkligen jättedåligt.. Kom hem typ halv elva eftersom jag först fick åka in till stan med en buss, sen vänta i stan på en annan buss som gick hem till mig... när jag kom hem gick jag och la mig & sov till halv 4 sen åkte mamma, malin, signe och jag till ikea och fikade, sen gick mamma, malin, mormor och jag på bio, efter bion åt vi på max. När jag kom hem mådde jag ännu sämre och gick och la mig med en gång... Idag blir det film och plugg.. Ikväll är det BB (repris), Glee & Greys! Hoppas att jag mår bättre imon! PUSS Matilda

Inga kommentarer: