torsdag 17 februari 2011

Dag 15 - mitt favoritminne.

Mitt favoritminne... Det var en svår en. Jag har många favoritminnen så jag tar en som ligger högt upp på min lista av favvisar.. Malmö med min älskade mamma! Vi åkte buss till Malmö och tittade på Grease som Måns Zelmerlöw var med i :) Det var helt fantastiskt! Att spendera två hela dagar med min älskade mamma + att få titta på en sån snygg kille!<3 I år ska min underbara mamma och jag åka till underbara Stockholm och titta på Romeo och Julia som Måns Zelmerlöw är med i och jag vet att den helgen också kommer ligga högt på min lista av favoritminnen! Jag älskar att göra såna här saker med min mamma och jag älskar henne så otroligt mycket! Hon & Pappa är bland det bästa som finns! Älskar er! Skulle aldrig klara mig utan er! PUSS Matilda

Inga kommentarer: