torsdag 10 februari 2011

110210

I tisdags morgon åkte pappa och jag till tandläkaren och dom tog bort min tandställning, sen blev det tillbaka till skolan för lite fysik, matte,lunch och en halvtimmes idrott som var super super kul för en gångs skull, jag, amanda, ebba och några till körde basket utan regler typ, as kul!!<3 sen efter idrotten hade vi vårt första nationella prov i svenska, läsförståelse och det kände bra:) I går var det skola, vanliga lektioner + hk prov som också kändes bra:) Slutade redan vid två och tog bussen hem, när jag kom hem satt jag vid datorn en stund sedan blev det att hämta signe på dagis och sedan äta lite och sedan hockey!:D Nybro förkorade dock men men, de kan ju inte alltid vinna:) Idag på morgonen hade vi vårt andra nationella prov i svenska och då skulle man skriva en uppsats, det kändes också väldig bra:D Imon blir det först skola och sedan stan med amanda och ebba, solosång och sedan hem till amanda och kolla film:) Ha en supermysig torsdag och fredag! PUSS Matilda

P.S dag 12 kommer alldeles strax:)

Inga kommentarer: