torsdag 3 november 2011

Underbar vecka! :*

Hejsan bloggen! I måndags var jag och bowlade med Ebba, Svala och Martin och jag vann ofc! ;) efter bowlingen käkade vi på McDonalds och sen åkte jag hem med svala och gick och la mig med en gång :) I tisdags åkte jag in till stan för att köpa lite nya kläder men allt jag hittade var ett par svarta byxor som jag i och för sig verkligen behövde eftersom mina förra sprack när jag skulle sätta mig i mormors soffa för typ 2 veckor sen.. På kvällen kollade jag på mitt älskade oth säsong 8 :D Igår på kvällen kom mina underbara vänner Lisa och Heidi hit och käkade lite tacos och kollade på disneyfilmer, igår kollade vi på Hercules, Trassel, Lejonkungen och Snövit :) Lite sådär underbart nostalgiskt! Snart ska vi träffas ngn kväll igen och fortsätta med våra disneykvällar :)) Dom åkte hem tidigt idag på morgonen och då la jag mig i min soffa kollade på oth hela dagen :) Nu ska jag ut i vardagsrummet och ha minikonsert för min mamma, moster och kanske pappa :) Ska sjunga 5 låtar :) Puss Matilda

Inga kommentarer: