söndag 10 juli 2011

Diggiloo 2011

Tjenare bloggen! Var i Ronneby och kollade premiären av Diggiloo-turnén i fredags och det var väldigt bra! Artisterna som var med var: Jessica Andersson, Linda Bengtzing, Tomas di Leva, Lasse Holm, Magnus Carlsson, Magnus Johansson, Charlotte Perrelli och Linda Pritchard :) Sov hos Malin efter och åkte hem igår vid typ 15:) Skulle egentligen med på middag hos farmor och farfar men jag mådde inte så bra så jag stannade hemma och sov 3,5 timmar ungefär.. Kollade Veronica Mars med mamma och sen gick hon och la sig och nu sitter jag här och kollar på Hundtricket;) Ska alldeles stax sova men inte just nu:) Imon händer det nog inget speciellt, på måndag ska jag till mormor och sova i hennes lägenhet till onsdag för att få lite ensamtid.. Hon ska vara husvakt på öland åt en kompis och frågade om jag ville bo i hennes lägenhet måndag - onsdag:) På onsdag blir det Harry Potter med mamma, malin, mormor och karolin, UNDERBART!<3 Ha en underbar fortsatt söndag! PUSS Matilda

Inga kommentarer: