lördag 15 januari 2011

110115

Tjenare bloggen! I onsdags så var jag på hockey med ebba och såg världens bästa Nybro Viking vinna mot Skövde med 4-2:) Sen när jag kom hem gjorde jag mig iordning och sen skulle jag lägga mig i sängen och läsa på ett läxpapper vi hade till fredag men jag somnade när jag hade läst allt 1 gång och så la jag mig ner, jag hann inte ens släcka min nattduksbordslampa innan jag somnade..... så trött var jag! I torsdags blev det skola, ebba och jag stog i hobban, ett café vi har i skolan typ, det gick jättebra:) Sen när jag kom hem så hade jag SJUKT ont i huvudet så jag vilade/sov i ca 2,5h... Sen började jag plugga på biologin vi skulle ha läxförhör på dagen efter, genetik, intressant faktiskt! Igår blev det skola, solosång och sen hem, åt kycklingtacos och sen vid åtta kollade jag, mamma och Amanda på Let´s dance, supermys... Nu ska jag gå och lägga mig! God natt sötnosar där ute i cyberspacevärlden! Love u! PUSS Matilda

Inga kommentarer: