torsdag 22 juli 2010

100722




Hej bloggen! Vet att det var länge sen men jag har haft mkt att göra:D I onsdags var jg barnvakt åt teodor och wilmer och vi hade det supermysigt , sen skjusade malin hem mig och så åt vi pizza:D I fredags var mamma och jag på bio , eclipse (för typ tredje gången , men den e så JVL bra!!) I måndags var jag på fest hos ebbas kille anton med amanda , ebba , anton , linn , lisa , molly , david , magnus , linus , mikaela och john:D Och det var jätte trevligt:) I tisdags var jag och mamma på stan , köpte bland annat skorna , väskorna , kalendern på bilderna:D Hade en suermysig dag med mamma iallefall:)<3 I går var jag med ebba på kvällen när mamma, pappa och signe var på middag hos grannarna , hon gick hem typ 9 så då kollade jag på one tree hill:D Idag blev det kalmarmarknad med mamma , mormor , pappa och signe ,superdupermysigt!! Imon blir det bio med min underbara mamma!! Dear John:D Hoppas ni får en fantastisk fredag och helg:D PUSS Matilda


Dagens låt: Lovekiller - Darin

Inga kommentarer: